Responsabilități
Consultantul vanzari auto Hyundai:
- Este permanent la dispozitia clientilor pe toata durata programului de lucru;
- Identifica cat mai corect cu putinta necesitatile clientului, demonstrand interes in discutiile cu acesta si dovedindu-se bun ascultator si un sfatuitor de incredere;
- Ofera informatii complete clientilor;
- Ofera test drive clientilor care solicita, asigurindu-se ca testul se va desfasura in conditii de maxima siguranta;
- Prospecteaza activ piata in vederea gasirii de noi clienti;
- Creeaza un segment de piata si-l dezvolta;
- Respecta cu strictete mentiunile si obligatiile din Procedura de Vanzare a RMB;
- Furnizeaza la timp rapoartele de activitate solicitate;
- Utilizeaza programele specifice inclusiv partea de programare si urmarire clienti la parametrii solicitati de conducerea societatii RMB Inter-Auto
Beneficii:
- comisioane din vanzari; tichete de masa;
Cerințe
Candidatul ideal:
• Studii superioare
• Abilitati de vanzare (Identificarea potentialilor clienti, fidelizarea celor existenti si permanenta preocupare pentru dezvoltarea portofoliului de clienti si a cresterii cotei de piata, buna derulare a contractelor incheiate);
• Abilitati foarte bune de comunicare, prezentare si negociere
• Persoana dinamica, energica, ambitioasa, orientata spre performanta;
• Rigurozitate in planificarea si atingerea obiectivelor;
• Respectarea termenelor limita;
• Spirit de echipa, flexibilitate;
• Atitudine pozitiva si proactiva;
• Cunostinte operare PC (Microsoft Office);
• Minim 2 ani experienta in vanzare consultativa / servicii; experienta in industria auto reprezinta un avantaj;
• Permis de conducere categoria B si disponibilitate de a desfasura cel putin 50% din activitate pe teren.
Profilul companiei
Înfiinţată în 1993, RMB Inter Auto este în prezent reprezentant zonal pentru şapte dintre cele mai importante mărci de pe piaţa auto: Mercedes-Benz, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Jaguar și Land Rover. Compania noastră este membră a grupului Ţiriac Auto, cea mai extinsă reţea de dealeri şi service auto la nivel naţional.
Principalele activităţi economice cuprind vânzarea de autoturisme şi autoutilitare noi, precum şi autovehicule rulate, facilităţi de recumpărare a maşinilor, servicii complete post-vânzare în cadrul atelierelor de mecanică, electrică şi tinichigerie - vopsitorie, iar prin intermediul partenerilor noştri identificăm cele mai avantajoase soluţii de finanţare şi asigurare, precum şi constatări daune auto.
Suntem preocupaţi în egală măsură de calitatea produselor şi a serviciilor de care clienţii noştri au nevoie, iar obiectivele noastre pe termen lung vizează asigurarea de soluţii integrate, personalizate pentru fiecare dintre aceştia.
Viziunea şi misiunea companiei
"Viziunea noastră constă în posibilitatea de a oferi servicii integrate, indiferent de clasa sau scopul funcţional al autovehiculului, ca dovadă a respectului nostru faţă de parteneri şi de nevoile lor, într-o lume extrem de dinamică" (Ioan Rus). Astfel, RMB Inter Auto îşi propune să devină lider al pieţei regionale în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite, deoarece misiunea noastră este aceea de a garanta satisfacţia clienţilor în domeniul mobilităţii, cu responsabilitate faţă de mediul înconjurător şi cu dedicare din partea echipei de profesionişti care susţine existenţa companiei noastre.
Responsabilități
- Preia si raspunde de autovehiculele clientilor care se adreseaza firmei in scopul executarii unei reparatii in cadrul atelierului service;
- Raspunde tuturor solicitarilor clientului legate de procesul de reparatie al autovehiculului ( programari, informatii tehnice, aprovizionare piese etc.;)
- Consemneaza in scris cererile de reparatie ale clientului si il anunta pe acesta daca in timpul reparatiei apar modificari la ce s-a convenit initial;
- Poate defini si explica timpul de lucru si costurile preconizate
- Poate transforma "limbajul clientului" în "limbaj de service" și poate genera o comandă de service detaliată, în baza acestei comunicări.
- Chiar si in timpul unor conflicte apreciaza intotdeauna clientii si da dovada de diplomatie, independenta.
- Verifica impreuna cu seful de atelier si tehnicianul de diagnoza conditiile de aplicare a garantiei daca este cazul, luand deciziile necesare in sensul acesta;
- Intocmeste toate documentele necesare derularii procesului de reparatie cu respectarea intocmai a procedurilor atat interne cat si a producatorilor.
- Urmareste si verifica completarea comenzilor de lucru efectuate de catre mecanici;
- Urmareste impreuna cu seful de atelier si se asigura ca toate piesele trecute in comanda de lucru au fost necesare si folosite in procesul de reparatie;
- Verifica si raspunde ca documentatia de reparatie sa fie completa si urmareste arhivarea acesteia;
- Raspunde de introducerea corecta si riguroasa a datelor legate de clienti si reparatii in DMS (Automaster);
- Raspunde de inchiderea comenzilor de reparatie si de transmiterea documentelor de reparatie catre facturare
- Furnizeaza responsabilului de garantii documentatia necesara decontarii lucrarilor de garantie;
- Stabileste termenele de reparatie impreuna cu departamentul de piese de schimb si tehnicianul de diagnoza si urmareste indeplinirea lor;
- Face programarea reparatiilor in concordanta cu dorinta clientului si in spiritul ocuparii la maxim a capacitatii de reparatie;
- Semnaleaza si consemneaza in scris orice aspect sesizat la autovehicul care ar putea periclita calitatea lucrarii, garantia acesteia sau siguranta circulatiei;
- Ia toate masurile necesare pentru mentinerea satisfactiei si pastrarea loialitatii clientilor;
- Urmareste buna pastrare si intretinerea sculelor si aparaturii folosite si raspunde in cazul deteriorarii acestora;
- Respecta disciplina de serviciu stabilita prin Regulamentul de Ordine Interioara;
- Participa la programele de instruire organizate de companie la care este nominalizat;
- Raspunde la toate solicitarile sefului direct legate de activitatea postului.
- Se implica in promovarea activitatii departamentului pentru atingerea cifrelor bugetate
Cerințe
- Studii superioare de specialitate, (UTCN)
- Persoana dinamica, energica, ambitioasa, orientata spre performanta;
- Rigurozitate in planificarea si atingerea obiectivelor;
- Respectarea termenelor limita;
- Spirit de echipa, flexibilitate;
- Atitudine pozitiva si proactiva;
Competente:
• Adaptabilitate - Capacitatea de a îndeplini activităţile pe care le presupune realizarea atribuţiilor corespunzătoare postului şi a sarcinilor repartizate
• Asumarea responsabilităţilor- Capacitatea de a accepta erorile sau, după caz, deficienţele propriei activităţi, de a răspunde pentru acestea; capacitatea de a învăţa din greşeli şi de a nu le mai repeta
• Capacitatea de a rezolva problemele- Capacitatea de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare
• Creativitate şi spirit de iniţiativă - Atitudine activă în soluţionarea problemelor şi realizarea obiectivelor prin crearea unor moduri alternative de rezolvare a problemelor curente; atitudine pozitivă faţă de idei noi; inventivitate în găsirea unor căi de optimizare a activităţii desfăşurate
• Capacitatea de a comunica - Aptitudinea de a transmite şi recepta cu uşurinţă informaţiile, în scris şi verbal
• Capacitatea de a lucra în echipă - Capacitatea de a se integra într-o echipă, de a-şi aduce contribuţia prin participare efectivă, de a transmite şi de a influenţa idei, pentru realizarea obiectivelor acesteia
• Conduita în timpul serviciului - Respectarea normelor de disciplină şi a normelor etice în îndeplinirea atribuţiilor şi realizarea obiectivelor
• Orientare catre actiune - Munceste mult; este plin de energie si orientat spre actiune vazand in toate activitatile sale o provocare.
• Orientare catre client - Actioneaza avand dorintele clientului in minte; leaga si mentine relatii cu clientii, le castiga increderea si respectul.
• Cunostinte functionale/ tehnice - Are cunostintele si talentele tehnice/ functionale pentru a rezolva sarcinile de serviciu cu succes.
• Integritate si incredere - Pastreaza confidentialitatea, este un om de incredere, integru
• Prioritizarea saricinilor alocate- Gestioneaza timpul sau in vederea rezolvarii in primul rand a lucrurilor importante si urgente. Se focuseaza pe sarcinile prioritare
Profilul companiei
Înfiinţată în 1993, RMB Inter Auto este în prezent reprezentant zonal pentru şase dintre cele mai importante mărci de pe piaţa auto: Mercedes-Benz, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover. Compania noastră este membră a grupului Ţiriac Auto, cea mai extinsă reţea de dealeri şi service auto la nivel naţional.
Principalele activităţi economice cuprind vânzarea de autoturisme şi autoutilitare noi, precum şi autovehicule rulate, facilităţi de recumpărare a maşinilor, servicii complete post-vânzare în cadrul atelierelor de mecanică, electrică şi tinichigerie - vopsitorie, iar prin intermediul partenerilor noştri identificăm cele mai avantajoase soluţii de finanţare şi asigurare, precum şi constatări daune auto.
Suntem preocupaţi în egală măsură de calitatea produselor şi a serviciilor de care clienţii noştri au nevoie, iar obiectivele noastre pe termen lung vizează asigurarea de soluţii integrate, personalizate pentru fiecare dintre aceştia.
Viziunea şi misiunea companiei
"Viziunea noastră constă în posibilitatea de a oferi servicii integrate, indiferent de clasa sau scopul funcţional al autovehiculului, ca dovadă a respectului nostru faţă de parteneri şi de nevoile lor, într-o lume extrem de dinamică" (Ioan Rus). Astfel, RMB Inter Auto îşi propune să devină lider al pieţei regionale în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite, deoarece misiunea noastră este aceea de a garanta satisfacţia clienţilor în domeniul mobilităţii, cu responsabilitate faţă de mediul înconjurător şi cu dedicare din partea echipei de profesionişti care susţine existenţa companiei noastre.
Responsabilități
Descrierea jobului
- Intocmeste facturile clienti piese de schimb, service, facturi avansuri in sistem informatic
- Emite chitantele si incaseaza contravaloarea prestatiilor service efectuate si a pieselor vandute in baza facturilor
- Completeaza CEC-urile si biletele la ordin in vederea incasarii
- Intocmeste zilnic centralizatorul incasarilor in numerar si monetarul aferent.
- Varsa zilnic la casieria centrala sumele incasate in numerar conform monetar.
- Evidenta operativa clienti piese de schimb, service
- Evidenta operativa stocuri gestiunea vanzari
- Evidenta operativa a avansurilor incasate de la clienti
- Evidenta operativa a clientilor societati de asigurari si a avansurilor incasate de la acestia
- Respecta legislatia fiscala in vigoare cu privire la operatiunile in numerar
Cerințe
Candidatul Ideal
- Studii medii
- Abilitati foarte bune de comunicare, si prezentare
- Persoana dinamica, energica, ambitioasa, orientata spre performanta;
- Rigurozitate in planificarea si atingerea obiectivelor;
- Respectarea termenelor limita;
- Spirit de echipa, flexibilitate;
- Atitudine pozitiva si proactiva;
- Capacitatea de a lucra in conditii de stres,
- Inteligenta logica si numerica,
- Dorinta de perfectionare continua,
- Capacitatea de a lucra cu cifre,
- Capacitatea de a lucra in permanenta cu oamenii
- Cunostinte operare PC (Microsoft Office);
- Minim 2 ani experienta in domeniu;
Profilul companiei
Înfiinţată în 1993, RMB Inter Auto este în prezent reprezentant zonal pentru şapte dintre cele mai importante mărci de pe piaţa auto: Mercedes-Benz, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mazda și Honda. Compania noastră este membră a grupului Ţiriac Auto, cea mai extinsă reţea de dealeri şi service auto la nivel naţional.
Principalele activităţi economice cuprind vânzarea de autoturisme şi autoutilitare noi, precum şi autovehicule rulate, facilităţi de recumpărare a maşinilor, servicii complete post-vânzare în cadrul atelierelor de mecanică, electrică şi tinichigerie - vopsitorie, iar prin intermediul partenerilor noştri identificăm cele mai avantajoase soluţii de finanţare şi asigurare, precum şi constatări daune auto.
Suntem preocupaţi în egală măsură de calitatea produselor şi a serviciilor de care clienţii noştri au nevoie, iar obiectivele noastre pe termen lung vizează asigurarea de soluţii integrate, personalizate pentru fiecare dintre aceştia.
Viziunea şi misiunea companiei
"Viziunea noastră constă în posibilitatea de a oferi servicii integrate, indiferent de clasa sau scopul funcţional al autovehiculului, ca dovadă a respectului nostru faţă de parteneri şi de nevoile lor, într-o lume extrem de dinamică" (Ioan Rus). Astfel, RMB Inter Auto îşi propune să devină lider al pieţei regionale în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite, deoarece misiunea noastră este aceea de a garanta satisfacţia clienţilor în domeniul mobilităţii, cu responsabilitate faţă de mediul înconjurător şi cu dedicare din partea echipei de profesionişti care susţine existenţa companiei noastre.
Responsabilități
Mecanicul auto:
• Preia autovehiculul cu lucrarea de executat de la receptionerul de service sau tehnicianul de diagnoza;
• Stabileste necesarul de reparatii impreuna cu tehnicianul de diagnoza si verifica daca acestea concura la remedierea defectiunilor reclamate de client;
• Verifica starea tehnica generala a autovehiculului in zona unde urmeaza a se efectua reparatia
• Intreprinde toate actiunile necesare ducerii la bun sfirsit a procesului de reparatie
• Raspunde si executa operatiile de reparatii in conformitate cu normele tehnice stabilite de importatori si a instructiunilor date de seful de atelier;
• Utilizeaza scule, dispozitive prevazute in documentatia de reparatii si instructiuni;
• Deleaga pe ajutorul de mecanic (daca are) pentru indeplinirea unor operatii de reparatie, da instructiuni pentru realizarea acestora, verifica executarea si raspunde de calitatea lor;
• Verifica lucrarea executata dupa terminarea acesteia din punct de vedere calitativ, functional si estetic si raspunde de aceasta executie;
• Curata piesele inlocuite, le pune in ambalajul original si le preda tehnicianului de diagnoza la finalizarea reparatiei;
• Completeaza comanda de reparatie cu toate informatiile necesare si o semneaza;
• Semnaleaza si consemneaza in scris orice aspect sesizat la autovehicul care ar putea periclita calitatea lucrarii, garantia acesteia sau siguranta circulatiei;
• Preda autovehiculul cu lucrarea executata tehnicianului de diagnoza pentru control;
Cerințe
• Scoala profesionala de specialitate,
• Persoana dinamica, energica, ambitioasa, orientata spre performanta;
• Rigurozitate in planificarea si atingerea obiectivelor;
• Respectarea termenelor limita
• Spirit de echipa, flexibilitate;
• Atitudine pozitiva si proactiva;
Competente:
• Adaptabilitate - Capacitatea de a îndeplini activităţile pe care le presupune realizarea atribuţiilor corespunzătoare postului şi a sarcinilor repartizate
• Asumarea responsabilităţilor- Capacitatea de a accepta erorile sau, după caz, deficienţele propriei activităţi, de a răspunde pentru acestea; capacitatea de a învăţa din greşeli şi de a nu le mai repeta
• Capacitatea de a rezolva problemele- Capacitatea de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare
• Creativitate şi spirit de iniţiativă - Atitudine activă în soluţionarea problemelor şi realizarea obiectivelor prin crearea unor moduri alternative de rezolvare a problemelor curente; atitudine pozitivă faţă de idei noi; inventivitate în găsirea unor căi de optimizare a activităţii desfăşurate
• Capacitatea de a comunica - Aptitudinea de a transmite şi recepta cu uşurinţă informaţiile, în scris şi verbal
• Capacitatea de a lucra în echipă - Capacitatea de a se integra într-o echipă, de a-şi aduce contribuţia prin participare efectivă, de a transmite şi de a influenţa idei, pentru realizarea obiectivelor acesteia
• Conduita în timpul serviciului - Respectarea normelor de disciplină şi a normelor etice în îndeplinirea atribuţiilor şi realizarea obiectivelor
• Orientat catre actiune - Munceste mult; este plin de energie si orientat spre actiune vazand in toate activitatile sale o provocare
• Relationarea cu superiorii - Relationeaza bine cu superiorii;
• Integritate si incredere - Pastreaza confidentialitatea, este un om de incredere
• Relationarea si colaborarea cu echipa - Poate gasi lucruri comune si poate rezolva probeleme din echipa; este vazut ca un team-player, castiga foarte usor incredeea si suportul echipei.
• Capacitatea de a invata lucruri tehnice - Este foarte bun la lucrurile tehnice, le invata foarte usor; invata foarte repede lucruri din industrie, companie etc; cauta mereu tehnici de imbunatatire a activitatilor.
• Invatare rapida - Este deschis pentru sugestii si idei; invata foarte repede sa rezolve probleme noi aparute; este deschis la schimbare; experimenteaza si incearca orice pentru a gasi solutii.
Descrierea companiei
Profilul companiei
Înfiinţată în 1993, RMB Inter Auto este în prezent reprezentant zonal pentru şapte dintre cele mai importante mărci de pe piaţa auto: Mercedes-Benz, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover și Honda. Compania noastră este membră a grupului Ţiriac Auto, cea mai extinsă reţea de dealeri şi service auto la nivel naţional.
Principalele activităţi economice cuprind vânzarea de autoturisme şi autoutilitare noi, precum şi autovehicule rulate, facilităţi de recumpărare a maşinilor, servicii complete post-vânzare în cadrul atelierelor de mecanică, electrică şi tinichigerie - vopsitorie, iar prin intermediul partenerilor noştri identificăm cele mai avantajoase soluţii de finanţare şi asigurare, precum şi constatări daune auto.
Suntem preocupaţi în egală măsură de calitatea produselor şi a serviciilor de care clienţii noştri au nevoie, iar obiectivele noastre pe termen lung vizează asigurarea de soluţii integrate, personalizate pentru fiecare dintre aceştia.
Viziunea şi misiunea companiei
"Viziunea noastră constă în posibilitatea de a oferi servicii integrate, indiferent de clasa sau scopul funcţional al autovehiculului, ca dovadă a respectului nostru faţă de parteneri şi de nevoile lor, într-o lume extrem de dinamică" (Ioan Rus). Astfel, RMB Inter Auto îşi propune să devină lider al pieţei regionale în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite, deoarece misiunea noastră este aceea de a garanta satisfacţia clienţilor în domeniul mobilităţii, cu responsabilitate faţă de mediul înconjurător şi cu dedicare din partea echipei de profesionişti care susţine existenţa companiei noastre.
Responsabilități
Cautam o persoana dinamica, energica, ambitioasa, orientata spre detalii, pregatita pentru a indeplini sarcini contabile, in colaborare cu departamentele interne si care va oferi asigurarea că practicile noastre contabile respectă reglementările in vigoare. Pentru a derula cu succes acest rol, ar trebui să demonstrați cunoștințe solide despre cele mai bune practici în contabilitatea generala și experiență relevanta într-un rol similar.
• Colaborarea cu departamentele interne pentru a colecta, analiza și interpreta informațiile financiare relevante
• Asigurarea că informațiile financiare sunt conforme cu standardele profesionale și de reglementare
• Alinierea practicilor de contabilitate generală pentru a sprijini bugetarea și prognoza
• Introducerea de date financiare, cum ar fi angajamente, amânări, reclasificari și înregistrări inter-departamentale în registrul jurnal, precum și pregătirea rapoartelor lunare
• Efectuarea analizei conturilor pentru a se asigura că înregistrările și soldurile din jurnal sunt corecte
• Reconcilierea conturilor cu registrul general
• Colectarea documentației justificative și efectuarea inregistrarilor corespunzatoare
• Menținerea la curent cu cerințele de reglementare și cele mai bune practici în contabilitate
Cerințe
Candidatul Ideal
• Absolvent al învățământului superior economic (contabilitate sau o specializare conexă)
• Experiență de cel puțin 2 ani în contabilitate, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabile
• Să probeze o bună cunoaștere a conducerii contabilității computerizate si a software-ului de business management - MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
• Să posede cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil, a standardelor și reglementărilor contabile
• Atenție excepțională la detalii, rigurozitate in planificarea si atingerea obiectivelor
• Abilități de gestionare a timpului și organizare pentru respectarea termenelor limita
• Abilități excelente de colaborare și comunicare, atitudine pozitiva si proactiva, spirit de echipa, flexibilitate
Profilul companiei
Înfiinţată în 1993, RMB Inter Auto este în prezent reprezentant zonal pentru şapte dintre cele mai importante mărci de pe piaţa auto: Mercedes-Benz, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover și Honda. Compania noastră este membră a grupului Ţiriac Auto, cea mai extinsă reţea de dealeri şi service auto la nivel naţional.
Principalele activităţi economice cuprind vânzarea de autoturisme şi autoutilitare noi, precum şi autovehicule rulate, facilităţi de recumpărare a maşinilor, servicii complete post-vânzare în cadrul atelierelor de mecanică, electrică şi tinichigerie - vopsitorie, iar prin intermediul partenerilor noştri identificăm cele mai avantajoase soluţii de finanţare şi asigurare, precum şi constatări daune auto.
Suntem preocupaţi în egală măsură de calitatea produselor şi a serviciilor de care clienţii noştri au nevoie, iar obiectivele noastre pe termen lung vizează asigurarea de soluţii integrate, personalizate pentru fiecare dintre aceştia.
Viziunea şi misiunea companiei
"Viziunea noastră constă în posibilitatea de a oferi servicii integrate, indiferent de clasa sau scopul funcţional al autovehiculului, ca dovadă a respectului nostru faţă de parteneri şi de nevoile lor, într-o lume extrem de dinamică" (Ioan Rus). Astfel, RMB Inter Auto îşi propune să devină lider al pieţei regionale în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite, deoarece misiunea noastră este aceea de a garanta satisfacţia clienţilor în domeniul mobilităţii, cu responsabilitate faţă de mediul înconjurător şi cu dedicare din partea echipei de profesionişti care susţine existenţa companiei noastre.